سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 1968
 
گمشده ی بی پلاک
 
....
نویسنده: NiLo0oFaR(پنج شنبه 87/7/4 ساعت 5:41 عصر)
هر چند رفتیو نموندی ولی ازت خیلی چیزا یاد گرفتم

.
یاد گرفتم به خاطر کسی که دوسش دارم باید دروغ بگم

.
یاد گرفتم هیچ وقت هیچ کس ارزش شکستن غرورمو نداره.

یاد گرفتم تو زندگیم بدون که بفهمم چقدر دوسم داره هر روز دلشو به بهونه ای بشکنم.

یاد گرفتم گریه های هیچ کس رو باور نکنم. یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم.

یاد گرفتم هر روز دم از عاشقی بزنم ولی خودم عاشق نباشم

اگر می خواستم مجازاتت کنم , بهت میگفتم به اندازه ای که تو رو دوست دارم منو دوست داشته باشی...

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
....

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
گمشده ی بی پلاک
NiLo0oFaR

|| لوگوی وبلاگ من ||
گمشده ی بی پلاک

|| اوقات شرعی ||